torstai 28. helmikuuta 2013

Tervetuloa (aamu)pahoinvointi

Huh, ei tarvinnut oksentaa! Siinä on tämän aamun suorituksen huippu. Ei ollut kaukana kyllä, mutta sitä ei lasketa. Mä inhoan oksentamista ja välttelen sitä kyllä viimeseen asti.. Mulla menee nyt aamutoimiin noin 1,5 tuntia ja siitä tunti menee siten että ensin makaan sängyssä ja huutelen miehelle mitä mun tekee mieli, sitten pinnistelen pystyyn ja rojahdan sohvalle kun päässä sumenee. Jälleen käskytän omissa aamupuuhissaan touhuilevaa miestä tuomaan mulle mm. piimää, mehukeittoa, mandariinia.. Sitten kun tunti on kulunut ja oon saanut tarpeeksi voimia, voin harkita vessassa käymistä ja vaatteiden päälle pukemista ja omien tavaroiden kasaan laittamista. Eväsarsenaali on melko koomisen näköistä, reppu on täynnä ruokaa. :D

Lähellä oli myös, että en tänään soittanut pomolle, että en pysty tulemaan töihin, mutta omatunto ei antanut periksi. Tiesin, että kyllä se siitä lähtee kun vaan saa jotain murua rinnan alle. Huomenna olisi vapaapäivä ja tiedossa viikonloppu kera siskon ja osittain myös muun minun perheeni. Saas nähdä joko tulee arvailuja jos mä koomailen sängyn pohjalla aamut. Ehkä ne ei kehtaa kysyä, mutta kohtahan sitä kai saa kertoakin jos maanantaina ultrassa kaikki niinkuin pitääkin. Ja just nyt tuntuu siltä, että kyllä siellä taitaa kaikki olla ihan hyvin, en kai muuten voisi näin pahoin.

Jos aamut on niitä pahimpia, niin kyllä iltaisinkin on melko heikko olo. Koulusta kun pääsee ja lyö maate sohvalle, niin unohtaa syödä ja kohta on jo ellotus lähellä. Mutta niistä kyllä selviää kun vaan yrittää syödä jotain ja painuu nukkumaan. Yöt on katkonaisia, kun heräilen milloin mihinkin. Joko pissattaa, on nälkä tai ilma kiertelee mahassa. Tai sitten kissa yrittää varastaa mun voileipäkeksit, niin kuin viime yönä. :D Mistä tulikin mieleeni tämä toksoplasmoosi. En oikein ole osannut asiaa sen kummemmin ajatella, kuin että siivoan kissan hiekat hanskat kädessä ja pesen kädet hyvin tämän jälkeen. Kuitenkin kisut monesti syö mun kanssa samasta murokiposta muroja tai juo maitoa/vettä samasta lasista. Tai nuoleskelee niitä mun voileipäkeksejä. =) Jossain luki myös, että "kissaa ei saa nukuttaa samassa sängyssä". No, en nyt varsinaisesti sinne nukuta kissaa, mutta kummasti joku aina eksyy kainaloon köllimään.. Kisut kuitenkin on täysin sisäkissoja, mutta mistä näistä pöpöistä koskaan tietää, ehkä voisin ainakin yrittää pitää ne pois ruokapatojen äärestä.

On tämä kaikessa ällötyksessään ja muussa kyllä varsin ihanaa kun muistaa ajatella, että pieni se vaan siellä kasvaa, ja siksi tekee niin huonoa. <3 Maanantaihin ei ole enää pitkä aika.

2 kommenttia:

Gladiolus kirjoitti...

Voi ei, en malta odottaa omaa ultraa... Teillä se on jo niiiin lähellä :D Muuten on melko samat fiilikset täälläkin, paitsi ällötys kestää koko päivän. Yritän iloita tästä ällötyksestä ja samoin kuin sinä uskoa, että se kertoo siitä, että kaikki on kunnossa. Mukavia vapaita!

LokakuunHelmi kirjoitti...

Sama fiilis täällä! Huomenna tulee rv 6+4 täyteen ja olo on sen mukanen, mutta en valita! :)

Tsemppiä!