maanantai 4. maaliskuuta 2013

Jännityksestä sekaisin

Enää noin seitsemän tuntia. Sitten tiedetään onko tuolla joku. Mulla ei oo yhtään mitään oloja mihinkään suuntaan. Tai pientä ällötystä välillä, mutta tuntuu että sekin johtuu vain tästä jännityksestä! Perjantaista lähtien aamut on ollut helppoja kuin mitkä, ei mitään ongelmia. Toivon, että tämä oireiden vaihtelu vain kuuluu asiaan ja että on erilaisia päiviä.

Joka tapauksessa huolissani olen, kun huonoa oloa ei ole oikein ollut. Eilen oli hetkellisesti, mutta enpä tiedä.. Viime viikolla kun ne aamut oli niin kauheita ja nyt ei juuri mitään.. Huolta lisää suhteellisen voimaakkaat menkkamaiset kivut välillä sohvalta noustessa. Voi kunpa ne olisi vaan niitä kohdun kasvukipuja!

Muuten kipuja ei ole, ei vuotoa, joten periaatteessa ei pitäisi olla mitään syytä huoleen. Mutta kun jännittää ja pelottaa niin pirusti.

3 kommenttia:

_pupuliini_ kirjoitti...

Nuo oireet saattaa tulla ja mennä alkuvaiheessa, myös itselläni oli näin. Joten leuka pystyyn! :)

Täällä jännitetään mukana!

Anonyymi kirjoitti...

Mulla oireet tuli ja meni, ainakin aluksi. Enemmillä viikoilla tuli sitten pysyvämpiäkin oireita. Tsemppejä jännitykseen, toivottavasti tärppäsi!

-Ande

Gladiolus kirjoitti...

Minä olen ihan samaa ihmetellyt tuon pahoinvoinnin kanssa ja suorastaan yrittänyt löytää itsestäni kunnon pahoinvointia. Jospa se ei kuitenkaan tarkoittaisi mitään pahaa, että välillä on helpompia päiviä! Tulehan heti kertomaan meille, mitä ultrassa näkyi :) Meillä vielä viikko...