maanantai 26. marraskuuta 2012

Ressintynkää

Kyllä nyt on jotenkin niin sekasin tämä likka.. Uni tulee millon huvittaa, nykyään ei oikein millään. Hyörin ja pyörin sängyssä yömyöhään ja sitten heräilen aamuyöstä.. Sunnuntaiaamuna heräsin viideltä. Minä, joka ei ikinä herää vahingossakaan liian aikaisin. Olin hereillä tunnin verran, kävin vessassa ja syömässä. Takasin nukkumaan ja sitten nukuinkin puoleen päivään.. Eilen illalla taas hyörimistä ja pyörimistä kunnes keskityin kunnolla rentoutumiseen ja nukahdin. Ennen kellon soittoa havahduin taas useamman kerran hereille...

Koeviikko koulussa tulossa ja sen kyllä huomaa. Koko viikonloppu meni lukiessa ja taisipa tulla matikat ja fysiikat sitten uniakin häiritsemään. Töissä on superkiireistä ja ei auta kuin tehä joka päivä vaan sen minkä pystyy ja unohtaa työt loppupäiväksi. Ei oo helppoo. Onneksi on tuo koulu mihin pitää aina lähteä, muuten varmaan tekisin kymmentuntisia työpäiviä..

Jotenkin nyt jännitän tätä kierron loppuvaihettakin, vaikka tiedän, että mahiksen onnistumiselle on miniminimaaliset, niin silti jostain kumpuaa semmonen "jospa sittenkin". Aaaargh. voisko joku tulla antamaan semmosen nuijanukutuksen niin voisin vaan nukkuu tän viikon ohi.

Ihan vähän jos nyt ajattelen tätä kierron loppua niin oon pistänyt merkille, että mulla tosiaan on kuiva kausi oviksen jälkeen, alkoi heti viimeisen limapäivän jälkeen ja jatkuu edelleen. Muistanpa seuraavalla kerralla, nyt oon ihmetellyt että miten se näin kauan kestää kun on tuntunut että ei oo mitään kuivaa kautta koskaan ollutkaan. Ehkä oon vaan kiinnittänyt nyt asiaan enemmän huomiota.

kp 26, dpo 10

AINIIN! Meikäläinen pääsi taas liikkumaan viikonloppuna kaiken pänttäämisen ohessa! Lauantaina kolmen vartin hölkkälenkki ja eilen vajaa tunnin kävelylenkki. Voittaja. Ens viikonloppuna taas!

Ei kommentteja: