sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Vauvaunia

Viime aikoina oon nähnyt useammankin vauvaunen, mutta päällimmäisenä on mielessä vain kaksi. Yksi oli sellainen, missä imetin vauvaa ja hän olikin VÄHÄN rajuotteinen. Mun rinnat oli ihan veressä... Kamalaa, mutta outoa. Mä vaan jatkoin imettämistä. Toinen erityisempi uni oli viime yönä. Siinä olin menossa ensimmäiseen ultraan ja aloin panikoida, mitä jos ei olekaan mitään elämää? Mitä vielä, ultraajaa löysi neljä alkiota!! Olin ihan kauhuissani, mutta samalla kuitenkin onnellinen neljästä vauvasta. Unnessa kuitenkin pelkäsin, että pienin kuolee kesken kaiken, mutta jollain tavalla kuitenkin oli fiilis, että niin olisi hyvä, kolme selviäisi paremmin. Kauheaa. Aamulla herätessäni todellisuuteen, tajusin, että mä voin mahdollisesti saadakiKn kaksoset, niitä kun on suvussa. Kaksoset olis kylllä aika mukava saada, muttaa jos nyt sen yhden edes... Ei mennä asioiden edelle. :D tänään kp 12, ovistesti negattiivinen, mutta vaakamamboiltiin vielä kun saatiin olla kahdestaan täällä mökissä.. ;) enää en jaksa näpytellä, tää puhelimella bloggaaminen on ihan hanurista, virheitä tulee mut hankala korjata.

Ei kommentteja: